نماد آخرین خبر

راهپیمائی ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان برگزار می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
راهپیمائی ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان برگزار می‌شود

ایرنا/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهر همدان راس ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه با سخنرانی استاندار همدان در محوطه پیاده راه میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان به صورت همزمان و راس ساعت ۱۰ صبح در سطح تمامی شهرستان های استان همدان برگزار می شود، اظهار داشت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ ابان اجرا می شود که درهمین ارتباط بخشی از برنامه‌های این روز تاریخی در فضای مجازی با همکاری مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می شود.
حجت الاسلام فاضلیان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به خصوص رسانه‌های گروهی و همکاری دانش‌آموزان و دانشجویان از دیگر برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۳ ابان است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب‌ اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، افزود: حضور مردم و نسل جوان در صحنه و هوشیاری و آگاهی مردم نقش مهمی در خنثی‌ سازی ترفندهای دشمنان دارد.
  
  

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today