نماد آخرین خبر

سامانه بارشی جدید آسمان زنجان را فرا می‌گیرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سامانه بارشی جدید آسمان زنجان را فرا می‌گیرد

ایرنا/ کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ آبان ماه سیستم بارشی جدید آسمان این استان را بارانی خواهد کرد.

حسین سلطانی، کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این سامانه بارشی از روی دریای مدیترانه نشات گرفته و میزان بارندگی ها نیز در حد متوسط خواهد بود، افزود: در حال حاضر  بارندگی در زنجان تداوم دارد اما از بعدازظهر سامانه بارشی تضعیف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از دوشنبه تا چهارشنبه بارش باران به شکل ضعیف بعدازظهر در نقاط مختلف این استان اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: میزان دمای هوا نیز تا روز چهارشنبه تغییر محسوسی نخواهد کرد اما طی روزهای پنجشنبه و جمعه افت دما را خواهیم داشت و هوا سردتر خواهد شد.
کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای فعلی زنجان مرکز استان) با ۸ درجه سانتیگراد کاهش نسبت به روز گذشته در همین ساعت، هیچ تغییری نداشته است.
سلطانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با میزان دمای ۲+ درجه سانتیگراد و گیلوان و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با دمای ۲۶+ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط این استان بودند.


آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today