نماد آخرین خبر

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مشخص شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مشخص شد

ایرنا/ مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: پس از بررسی گزینه های مختلف برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان نفت این شهرستان عزیز فریسات به عنوان سرمربی در این فصل انتخاب شد.

ابوالحسن غلامی، مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: شرایط تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بسیار حساس و با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع فصل باقی مانده تمامی توان و ظرفیت های باشگاه را برای آماده سازی یک تیم قوی و منجسم بکار می گیریم.
عزیز فریسات دارای مدرک کارشناسی  تربیت بدنی و مدرک مربیگری A آسیاست که در تیم های جنوب اهواز، فولاد خوزستان، استقلال رشت، ابومسلم مشهد و شاهین بوشهر سابقه بازی دارد.
همچنین فریسات در تیم های پارس جنوبی لیگ دسته دوم، شهرداری ماهشهر در لیگ های دسته اول و دوم، فولاد خوزستان لیگ برتر سابقه فعالیت به عنوان مربی یا سرمربی داشته است.
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنین از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری برای تیم نفت و گاز این شهرستان خبر داد.
غلامی تاکید کرد: استاد جلالی یکی از نخبگان فوتبالی کشور است که استفاده از رهنمودهای او می تواند تجربه ای ارزشمند برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باشد.
وی افزود: در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز نیاز به حمایت و اقدام های موثر در ابعاد مختلف  دارد در کنار  و فنی قوی از مشاوره این استاد رشته فوتبال نیز بهره گرفته می شود.
مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال کشور است که در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفاست.
وی به دلیل اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today