نماد آخرین خبر

راه‌اندازی گرمخانه ملایر از ۱۰ آبان؛ ۸۰ درصد متکدیان غیربومی‌اند

منبع
بروزرسانی
راه‌اندازی گرمخانه ملایر از ۱۰ آبان؛ ۸۰ درصد متکدیان غیربومی‌اند

عصر همدان/ معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: گرمخانه ملایر توسط شهرداری از دهم آبان با توجه به آغاز فصل سرما بازگشایی می شود.

حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر در جلسه هماهنگی بازگشایی گرمخانه شهرداری و جمع‌آوری متکدیان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر اظهار کرد: همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شناسایی و جمع‌آوری متکدیان سطح شهر و افراد بی‌خانمان ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه ادارت مختلف باید وظایف خود را در راستای جمع آوری متکدیان و افراد بی خانمان به خوبی عمل کنند، تصریح کرد: ۸۰ درصد متکدیان سطح شهر افراد غیربومی هستند و وجود آنها برای شهری با دو عنوان جهانی و پایتخت فرهنگی استان شایسته نیست.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: نباید اجازه تکدی‌گری به این افراد داده شود و هرچه سریعتر با تشکیل گشت بازرسی نظارت‌های لازم از سطح شهر و پارک‌ها و شناسایی و جمع‌آوری این افراد صورت گیرد.
وی با اشاره به بازگشایی گرمخانه آقایان توسط شهرداری ملایر از دهم آبان با توجه به آغاز فصل سرما، گفت: ضمن همکاری ادارات مرتبط با شهرداری در اسکان موقت افراد بی‌خانمان، الزامات بهداشتی به‌ویژه در خصوص کرونا درباره این افراد مورد توجه قرار گیرد.


آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today