نماد آخرین خبر

۱۲ پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی زابل تشکیل شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۲ پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی زابل تشکیل شد

ایرنا/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: ۱۲ باب نانوایی متخلف با اجرای طرح نظارتی در این شهرستان شناسایی و برای آنها پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

رضا شهری‌زاد، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل اظهار کرد: طرح نظارت بر نانوایی ها با مشارکت بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت، نمایندگان فرمانداری، اداره غله و مرکز بهداشت از اول آبان سال جاری در حوزه زابل آغاز شده و با تخلفات این بخش شامل رعایت نکردن بهداشت، ساعات پخت، قاچاق سوخت و آرد و غیره برابر مقررات برخورد می شود.
وی گفت: در این راستا تاکنون از ۱۳۲ واحد نانوایی بازدید به عمل آمده که از این تعداد برای ۱۲ واحد نانوایی متخلف پرونده های تخلف مجموعا به ارزش ۳۴ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تشکیل شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل افزود: در جریان بازرسی های بعمل آمده، سهمیه تعداد سه باب نانوایی متخلف به میزان ۱۱ تن آرد قطع و بعنوان تشویقی در اختیار نانوایی هایی با خدمات مطلوب قرار گرفت.
وی هدف از اجرای این طرح را تامین نان با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان و بیان کرد: اجرای گشت های مشترک در این زمینه کماکان ادامه دارد.
شهری‌زاد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفان برابر مقررات برخورد شود.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today