نماد آخرین خبر

آزادی ۵ نفر از زندانیان در جریان بازدید مسئولان قضایی سمنان

منبع
ميزان
بروزرسانی
آزادی ۵ نفر از زندانیان در جریان بازدید مسئولان قضایی سمنان

میزان/ معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان از آزادی ۵ نفر از زندانیان در جریان بازدید مسئولان قضایی از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خبر داد.

در ادامه بازدید‌های ماهانه از زندان‌های شهرستان سمنان مهدی ایثاری، معاون قضایی رئیس دادگستری شهرستان سمنان همراه زین‌العابدین حسام معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان و جمعی از قضات محاکم دادگاه و دادسرای مرکز استان سمنان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این استان بازدید کردند.
حسام در حاشیه این بازدید از ملاقات چهره به چهره با ۸۰ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان همراه با آزادی ۵ نفر از زندانیان آن مجتمع خبر داد و گفت: حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان همراه جمعی از قضات حاضر در این بازید همراه با گفت‌وگوی چهره به چهره با ۸۰ نفر از زندانیان بوده است که ضمن استماع مشکلات مطروحه زندانیان، دستورات و ارشادات قضایی لازم نیز صادر شده است.
معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان عنوان کرد: در این دوره بازدید با مساعدت قضات حاضر در بازدید و اعمال ارفاقات قانونی ۵ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان آزاد شدند.
وی اظهار کرد: نظارت بر امور زندان و زندانیان با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنان ادامه خواهد داشت و این موضوع نیز مورد غفلت قرار نخواهد گرفت.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today