نماد آخرین خبر

راه‌اندازی سایت تیراندازی در ورزشگاه غدیر اهواز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
راه‌اندازی سایت تیراندازی در ورزشگاه غدیر اهواز

باشگاه خبرنگاران/ مسئول تیراندازی رشته بنچ رست خوزستان گفت: به زودی سایت تیراندازی بنچ رست فیلد تارگت در ورزشگاه غدیر اهواز راه اندازی خواهد شد

ورزشگاه غدیر اهواز راه اندازی خواهد شد و علاوه بر پتانسیل توسعه این رشته، علاقمندان زیادی نیز وجود دارند. پیش از این باشگاه تیراندازی بنچ رست عقاب در آبادان راه اندازی شده بود و از مدت‌ها قبل تلاش کردیم که شهرستان اهواز نیز دارای میدانی باشد.
او افزود: پیگیری تیراندازان این رشته و همکاری سیدسالار محمدنیا رئیس هیات تیراندازی خوزستان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان، زمینی در مجموعه ورزشی غدیر اهواز به این رشته اختصاص یافت که هم اکنون در حال آماده سازی آن هستیم.
قناد بیان کرد: این میدان قابلیت استفاده برای تیراندازی بنچ رست در فواصل ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ متر که شامل ۱۵ میز بنچ رست و یک خط تیراندازی ایندور می‌باشد. ساخت میز‌ها و اجرای آن‌ها به پایان رسیده و مرحله ساخت پایه اهداف نیز شروع شده است و خط ایندور ۵۰ متر نیز در فاز بعدی باشگاه اجرا خواهد شد.
مسئول تیراندازی رشته بنچ رست خوزستان تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم میزبانی مسابقات تیراندازی بنچ رست کشوری را در این باشگاه برگزار کنیم.
 
 

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today