نماد آخرین خبر

فولاد خوزستان-مس رفسنجان، نبرد برای اعاده حیثیت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فولاد خوزستان-مس رفسنجان، نبرد برای اعاده حیثیت

ایرنا/ تیم فوتبال فولاد خوزستان که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود در ۲ دیدار ابتدایی خود، ۲ باخت سنگین کسب کرد در حالی که فصل گذشته در مجموع ۶ باخت در کارنامه داشت.

تیم فولاد در رقابت های فصل گذشته آن هم در اهواز به خوبی نشان داد که راه برد مقابل حریفان را به خوبی بلد بوده و البته بازیکنان این تیم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داشتند.
این نماینده خوزستان از ابتدای شهریورماه امسال اردوی آماده سازی خود را به دلیل گرمای هوای اهواز در تهران زیر نظر عبدالله ویسی برپا کرد تا با قوای بیشتر به مصاف حریفان برود که این موضوع باعث دلگرمی هواداران فولاد شد.  
اردوی خوب در تهران و البته ادامه تمرینات زیر نظر عبدالله ویسی در اهواز باعث شد تا هواداران فولادی تصور کنند که تیمشان با چهره ای متفاوت در این فصل حاضر می شود اما عملکرد این تیم در ۲ بازی نخست لیگ، چنگی به دل نزد و نشان داد که فولادی ها در بسیاری از خطوط همچنان با مشکل مواجه هستند.
شاید بدبین ترین هوادار فولاد هیچ موقع تصور نمی کرد که عملکرد این تیم در ۲ بازی نخست با باخت همراه شود اما اشتباه بازیکنان فولاد به ویژه در خط دفاعی باعث شد تا این تیم برای ۶ بار دروازه خود را باز شده ببیند.
اگرچه سرخپوشان اهوازی به دلیل پنجره بسته باشگاه نتوانستند در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کنند اما با درایت مدیرعامل این باشگاه، به غیر از چهار بازیکن مابقی نفرات در تیم حفظ شده و این موضوع نقطه قوتی برای فولادی ها به شمار می رود.
نمایش فولاد در فصل گذشته، جرقه های امید را برای ما روشن کرد تا پس از سال ها شاهد حضور یک تیم از خوزستان در باشگاه های آسیا باشیم لذا در این فصل اگر مدیریت باشگاه انسجام تیمی خود را در بازی‌های باقی مانده حفظ کند و از طرفی ویسی ضعف های فولاد را برطرف کند می توان به جرات گفت این تیم می تواند در بین تیم های بالانشین جدول قرار گیرد.
شاگردان ویسی اکنون بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و برای رهایی از این شرایط نیاز به سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان دارند در غیر این صورت باید دید که کاسه صبر هواداران فولادی چه موقع لبریز خواهد شد.
اعضای تیم فولاد پس از باخت به آلومینیوم با جریمه ۱۰ درصدی قرارداد مواجه شدند اما حالا بازیکنان این تیم با فراموشی ۲ باخت قبلی به دنبال عملکرد مثبت در دیدار آینده خود هستند. 
فولادی‌ها دوشنبه شب در اهواز به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت و امتیاز این دیدار می‌تواند شاگردان ویسی را در رسیدن به موفقیت و هدفشان یاری کند همچنین انگیزه بازیکنان این تیم در دیدارهای آینده را افزایش می دهد. 
فولادی ها برای اینکه از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نمانند نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارند. آنها باید از تمام بازی های خود امتیاز کسب کنند تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهند. شاگردان ویسی در صورت برد در این دیدار می‌توانند به رده دوازدهم صعود کنند. تیم فولاد طی ۲ سال اخیر هیچ موقع در خانه مقابل حریفان مغلوب نشده بود تا اینکه در بازی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد.
تیم مس اکنون بدون امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و بازی هفته گذشته آن مقابل پدیده به دلیل حاضر نشدن این تیم لغو شد هر چند باشگاه مس معتقد است که سه امتیاز این بازی باید به حسابش نوشته شود.
محمد ربیعی فصل گذشته با مس رفسنجان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و همین امر موجب شد تا مسوولان باشگاه بر حفظ این مربی و بازیکنان فصل قبل خود اصرار کنند و این موضوع قطعا در روند بازی های این فصل مس تاثیرگذار است.
بی شک نبرد ۲ تیم صنعتی و متمول فوتبال ایران در نوع خود جالب توجه بوده و باید دید تفکر کدام یک از ۲ مربی جوان کشورمان بر دیگری غلبه خواهد کرد.
تیم فولاد خوزستان اکنون بدون امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم سابقه ۲ بار قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را در کارنامه دارد.
دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.
 
  
  

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today