نماد آخرین خبر

کشف لاشه بز وحشی از متخلف شکار و صید در خلخال

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف لاشه بز وحشی از متخلف شکار و صید در خلخال

باشگاه خبرنگاران/ محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از یک شکارچی متخلف لاشه بز وحشی شکار شده را کشف کردند.

امین شکوری مقدم، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: در پی گزارشات واصله از سوی همیاران و دوستداران محیط زیست در خصوص اقدام به شکار غیرمجاز پستانداران  و پرندگان وحشی در زیستگاه های مناطق شکار ممنوع حاشیه قزل اوزن، محیط بانان اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحقیقات نامحسوس با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت  نیروی انتظامی خلخال و پاسگاه انتظامی بخش خورش رستم نمودند.
او افزود: پس از کسب مجوز های لازم از مراجع قضایی با بازرسی از محل سکونت شکارچی متخلف واقع در یکی از روستاهای توابع بخش خورش رستم، لاشه بز وحشی شکار شده و تعداد ۴ قطعه کبک و یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق به همراه ۱۲ عدد فشنگ ساچمه زنی شکاری، کشف و توقیف شد.
شکوری مقدم گفت: تلاش برای دستگیری شکارچی متخلف که به محض رویت ماموران از محل متواری گردیده ادامه داشته و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.
او ضمن تشکر از همکاری دوستداران محیط زیست در کشفیات انجام گرفته در منطقه، افزود: گشت و کنترل شبانه روزی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال در منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد به طور جدی و مستمر ادامه دارد و از اهالی محترم شهرستان درخواست می کنیم تخلفات زیست محیطی را به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط زیست استان گزارش کنند.    

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today