نماد آخرین خبر

حضور ورزشکاران دوومیدانی چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی

منبع
فارس
بروزرسانی
حضور ورزشکاران دوومیدانی چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی

فارس/ معاون امور ورزش چهارمحال و بختیاری گفت: اولین مرحله از اردوی تیم ملی دو و میدانی با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در آکادمی ملی المپیک با حضور سه مربی و سه ورزشکار استانی برگزار خواهد شد.

علی‌رضا تیشنیزی، معاون امور ورزش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اولین مرحله از اردوی تیم ملی دوومیدانی با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در آکادمی ملی المپیک با حضور سه مربی و سه ورزشکار چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا از روز ۱۴ آبان ماه جاری به مدت سه روز در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
معاون امور ورزش چهارمحال و بختیاری افزود: این اردو در دو بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد که پژمان مرادی، سجاد مرادی و داریوش صمیمی مربیانی هستند که اردونشینان دو و میدانی را در نخستین مرحله هدایت خواهند کرد.
تیشنیزی گفت: صادق صمیمی و علی شیریان در ماده پرتاب دیسک و امیر مرادی در ماده دو تمرینات خود را در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی آغاز خواهند کرد.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday