نماد آخرین خبر

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در شهرستان بیرجند

منبع
شبستان
بروزرسانی
کشف انواع البسه خارجی قاچاق در شهرستان بیرجند

شبستان/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در شهرستان بیرجند انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۳۶ میلیون ریال کشف کردند.
 
سرهنگ «جواد بخشی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز(۹ آبان) به خبرنگاران رسانه ‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از اتوبوس انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 836 میلیون ریال برآورد شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است؛ تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.


آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today