نماد آخرین خبر

شمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی 2 رقمی شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی 2 رقمی شد

باشگاه خبرنگاران/ دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل کرونای آذربایجان غربی گفت: شمار فوتی‌های کرونا در استان به 10 نفر در شبانه‌روز گذشته رسید.

دکتر سید جلیل موسوی، دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل کرونای آذربایجان غربی اظهار کرد: شمار فوتی‌های کرونا در استان به 10 نفر در شبانه‌روز گذشته رسید.

وی افزود: در شبانه روز گذشته با تشدید روند شیوع بیماری کرونا، 2 نفر در ارومیه ۵ نفر در خوی و در هرکدام از شهر‌های ماکو، مهاباد و نقده یک نفر جان خود را از دست دادند تا شمار فوتی‌های کرونا در 2 سال گذشته در استان به 7320 نفر برسد.
وی گفت: در شبانه روز گذشته ۵۹۸ نفر بیمار کرونایی در استان شناسایی شد و در این مدت ۱۸۱ نفر نیز بر اثر شدت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و شمار بستری‌های کرونایی در استان به ۷۵۰ نفر رسید که نسبت به اول بهمن ماه نزدیک به 4 برابر شده است.
موسوی تصریح کرد: در حال حاضر، ۱۸۶ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۴۷ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.
موسوی گفت: از اول تیر ماه تا کنون از بین نزدیک به 2550 نفر فوتی کرونایی، ۸۷.۳ درصد از فوتی‌ها هیچ واکسنی دریافت نکرده بودند، ۴.۶ درصد دُز اول، ۵.۸ درصد دُز دوم و فقط ۰.۴ درصد سه دُز واکسن زده بودند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today