نماد آخرین خبر

کشف 40 تن چوب قاچاق در رفسنجان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کشف 40 تن چوب قاچاق در رفسنجان

ایسنا/ فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف 2 کامیون در محور کرمان-رفسنجان و کشف 40 تن چوب قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اکبر نجفی،  فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف 2 کامیون در محور کرمان-رفسنجان و کشف 40 تن چوب قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرمان-رفسنجان به 2 کامیون حامل چوب مشکوک شده و با هماهنگی قضائی آن‌ها را متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی مدارک مربوط به هر 2 کامیون مشخص شد که محموله ها بدون مجوز قانونی  و به قصد قاچاق بارگیری شده است که بلافاصله کامیون ها توقیف و ضمن کشف 40 تن چوب قاچاق از نوع زردآلو و سپیدار، 2 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش چوب های کشف شده 5 میلیارد ریال برآورد شده است.
نجفی در خاتمه با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده چنین مواردی و فعالیت قاچاقچیان چوب مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar