نماد آخرین خبر

7 مورد فوت کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
7 مورد فوت کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

تسنیم/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۷ فوتی دیگر کرونایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: متاسفانه از ۷ نفر فوتی امروز ۴ مورد آن بدون سابقه واکسیناسیون کرونا بودند و تاکنون در استان 2072 نفر به سبب ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

احمد یزدان‌پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۷ فوتی دیگر کرونایی در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه از ۷ نفر فوتی امروز ۴ مورد آن بدون سابقه واکسیناسیون کرونا بودند و تاکنون در استان 2072 نفر به سبب ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر گفت: اکنون 5 شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان و عسلویه در وضعیت قرمز، دشتستان، دشتی و کنگان در وضعیت نارنجی و 2 شهرستان جم و بندر دیر در شرایط زرد کرونایی هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روند ابتلا به کرونا در استان را صعودی دانست و بیان کرد: شیوع بیماری کرونا از جمله سویه اومیکرون بسیار زیاد است که رعایت میزان دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمع‌ها ضروری است.
وی از بستری 81 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در شبانه‌روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: تست کرونای 23 نفر از این 81 بیمار جدید بستری در بخش کرونایی مثبت اعلام شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه فوتی‌های کرونایی از 31 تا 91 سال سن داشتند افزود: متاسفانه از 7 نفر فوتی امروز 4 مورد آن بدون سابقه واکسیناسیون کرونا بودند.
وی با بیان اینکه اکنون 233 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند خاطر نشان کرد: اکنون 26 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که 8 نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون بیش از 100 هزار نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar