نماد آخرین خبر

تعطیلی همه مدارس شهر سی‌سخت و پاتاوه تا آخر هفته

منبع
فارس
بروزرسانی
تعطیلی همه مدارس شهر سی‌سخت و پاتاوه تا آخر هفته

فارس/ طبق مصوبه ستاد کرونا کلیه مقاطع تحصیلی شهر سی‌سخت و پاتاوه تا آخر هفته به صورت مجازی تدریس خواهند کرد.

با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون در سراسر کشور و به تبع آن در استان همچنین در شهر سی سخت کلیه مدارس ابتدایی راهنمایی و دبیرستان  شهر سی‌سخت و پاتاوه تا آخر هفته غیر حضوری بوده و به صورت مجازی تدریس خواهند کرد.
با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون در شهرستان دنا جلسه اضطراری در محل فرمانداری دنا به ریاست درخشان زاده فرماندار دنا برگزار و تصمیمات لازم برای مدارس اتخاذ شد.
درخشان زاده سرپرست فرمانداری دنا گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون در سطح شهرستان دنا و با توجه به اینکه این ویروس بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می کند و با توجه به آمار بالای ابتلای دانش آموزان به این ویروس طبق مصوبه ستاد کرونا کلیه مدارس ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان شهر سی سخت و شهر پاتاوه تا آخر هفته غیرحضوری بوده و به صورت مجازی تدریس خواهند کرد.
وی تصریح کرد: از همه شهروندان انتظار داریم که از برگزاری  مراسمات جشن و عروسی پرهیز کنند و به مراسمات دسته جمعی عزاداری و خاکسپاری نروند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.
درخشان زاده گفت: علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی یکی از بهترین روش های جلوگیری از شیوع این ویروس استفاده از ماسک است که می تواند قطع کننده زنجیره این ویروس باشد پس انتظار داریم که همیشه از ماسک استفاده کنید تا در امان باشید.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today