نماد آخرین خبر

خبر بازگشایی تالارها و رستوران‌های قزوین تکذیب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خبر بازگشایی تالارها و رستوران‌های قزوین تکذیب شد

ایرنا/ رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی شهرستان قزوین با تکذیب خبر بازگشایی تالارها و رستوران‌های این شهرستان، گفت: فعالیت واحدهای زیرمجموعه، همچنان به صورت بیرون بر است.

رضا عسگری رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی شهرستان قزوین با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی تالارها و رستوران های قزوین، اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت رستوران ها و تالارهای پذیرایی از ۱۹ بهمن ماه تا اطلاع ثانوی بیرون بر بوده و سرو غذا در محل ممنوع است و جرم محسوب می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هم اکنون تعدادی از شهرها با جهش سویه امیکرون در وضعیت قرمز قرار گرفته اند هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در تالارها ممنوع بوده و هشدارهای لازم در این خصوص به مدیران این واحدها داده شده است.
عسگری اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه با مدیران ارشد استان گفت و گو کرده‌ایم و امیدواریم در اولین جلسه ستاد استانی کرونا فعالیت رستورانها و تالارهای پذیرایی استان با یک سوم ظرفیت به تصویب برسد تا این واحدهای صنفی نیز از نظر اقتصادی دچار مشکل نشوند.
حدود هزار واحد صنفی در رسته اغذیه فروش ها و رستوران ها در استان قزوین فعالیت می کنند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today