نماد آخرین خبر

معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قم

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قم

صدا و سیما/ با قدردانی از زحمات آقای حسین صیدی، حجت الاسلام محسن کرمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم شد.

حجت الاسلام پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم گفت: مسئولیت در سازمان قضایی مسئولیت خطیری است و چنین مسئولیتی در استان قم به عنوان شهر علما و خواستگاه انقلاب اسلامی بسیار حساستر و مهم‌تر است.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تخریب فرهنگ ایثار و شهادت در قم است تا انقلاب را به انحراف بکشاند، افزود: یکی از راه‌های نفوذ، نیرو‌های مسلح و خانواده هایشان است بنابراین همه ما مسئولیم تا سلامت این نیرو حفظ شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور به شهادت مظلومانه شهید رنجبر در شیراز نیز اشاره و تاکید کرد: هیچ وقت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دست نیروی خود را نبسته و همواره از نیروهایش دفاع می‌کند.
حجت الاسلام پورخاقان گفت: باید مقابل شرارت و چاقوکشی قوانین خود را اصلاح و تقویت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت و کمک همه جانبه از دولت انقلابی، ولایی و جهادی تاکید کرد و افزود:، اما این به این معنا نیست که انتقاد نکنیم، ما انتظار نداشتیم در جشنواره فجر انقلاب اسلامی برخی اظهار نظر‌ها مطرح شود که بنیان خانواده را هدف گرفته و انتظار می‌رفت دولت کریمه در مقابل چنین اظهارنظری موضع بگیرد.
حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان قم هم در این مراسم ارتباط جدی و سازنده نیروی انتظامی استان با دستگاه قضایی را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: نتیجه این تعامل سازنده عملکرد خوب و موفق در استان قم است.
وی با اشاره به اینکه خدشه به اقتدار نیروی‌های امنیتی و نظامی خدشه به اقتدار نظام اسلامی است، افزود: موانع هرچه باشد باید رفع شود.
در پایان مراسم با تقدیر از زحمات آقای حسین صیدی، حجت الاسلام محسن کرمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم معرفی شد.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday