نماد آخرین خبر

لغزندگی جاده‌های کرمانشاه؛ راه مسدود در استان نداریم

منبع
فارس
بروزرسانی
لغزندگی جاده‌های کرمانشاه؛ راه مسدود در استان نداریم

فارس/ به دنبال بارش‌های سیل‌آسا از شب گذشته در استان کرمانشاه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی استان نداریم و رئیس پلیس راه نیز با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها را رانندگان خواسته احتیاط لازم را داشته باشند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز با توجه به بارش باران از شب گذشته در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان بودیم.
وی ادامه داد: در محور بیستون- سنقر گردنه مله‌ماس، سنقر- قروه گردنه خسروآباد و محور کامیاران روانسر بارش به‌صورت برف بوده که همکاران راهداری شب گذشته عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای برف‌خیز را به اتمام رسانده و پاکسازی محورهای مورد نظر هم صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی گزارش نشده است، گفت: تردد در محورهای استان به صورت روان در حال انجام است.
وی از رانندگان خواست از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۴۱ قبل از سفر اطلاعات لازم را از آخرین وضعیت راه‌های استان کسب کنند.
سرهنگ کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز در ادامه در گفت‌وگویی کوتاه، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های که در سطح استان داریم لذا به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از عجله و شتاب بی‌مورد با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها و مه‌آلوده بودن، پرهیز کنند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today