نماد آخرین خبر

برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌فرنگی در استان بوشهر

منبع
بروزرسانی
برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌فرنگی در استان بوشهر

تحلیل بازار/ مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌‌فرنگی در باغات و اراضی کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

ابوذر منفرد، مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر، از برداشت ۷۷۰ هزار تن خرما و گوجه‌‌فرنگی در باغات و اراضی کشاورزی استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در راستای حمایت از تولید کنندگان حوزه کشاورزی از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که معیشت کشاورزان به مخاطره نیفتد.
وی افزود: بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و گام‌های بزرگی برای این حمایت به‌ویژه در محصولات اساسی برداشته شده است.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی محصولات کشاورزی مهم‌ترین مساله در بازاریابی محصولات است و اگر کیفیت محصول و کیفیت بسته‌بندی ممتاز باشد قطعا شاهد بهبود وضعیت تولیدکنندگان خواهیم بود.
منفرد تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی و ۱۷۰ هزار تن خرما در یک سال اخیر از اراضی کشاورزی و باغات استان بوشهر برداشت شده که صادرات محصولات و خرید تضمینی آنها، با تلاش مسئولان انجام شده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۴ هزار تن گوجه‌ فرنگی تولیدی استان بوشهر خرید تضمینی شده و بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تامین میوه شب عید نیز با همکاری تعاون روستایی انجام شده و سیب و پرتقال با قیمت تعاونی توزیع می‌شود.
منفرد افزود: بیش از ۶۰۰ تن پرتقال و سیب از ۲۵ اسفند در استان توزیع می‌شود که بخش عمده توزیع میوه شب عید از طریق آنلاین توزیع می‌شود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar