نماد آخرین خبر

وضعیت طلاق در هشترود نگران‌کننده است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وضعیت طلاق در هشترود نگران‌کننده است

ایسنا/ رئیس دادگستری هشترود از وضعیت نگران‌کننده طلاق در این شهرستان خبر داد. 

یوسف رضوی، رئیس دادگستری هشترود از وضعیت نگران‌کننده طلاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱ مورد طلاق توافقی و ۴۷ مورد طلاق به درخواست زوجه در دادگستری هشترود تشکیل پرونده شده است که عمده دلیل این طلاق‌ها به خاطر اختلافات طبقاتی، دخالت‌های بی‌مورد اطرافیان، درخواست مهریه، اعتیاد و فضای مجازی هستند.
وی ادامه داد: در طول سال جاری تعداد پرونده‌های ورودی به مجموعه قضایی شهرستان هشترود اغلب در مورد تصرف عدوانی، ضرب و جرح، توهین و اهانت، غیبت از سربازی، تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری و تصادفات جاده‌ای بودند.
وی همچنین بیان کرد: افزایش نزاع دسته جمعی و قتل در سطح شهرستان صرفا به علت مال دنیا، زیبنده یک شهرستان با فرهنگ و شهیدپرور نیست؛ بنابراین باید با شکیبایی بر تمامی مشکلات غلبه کرده و از اجرای جرائم خشن در منطقه پرهیز کرد.
رضوی اضافه کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی، دیدار با قضات، دادستان و ریاست دادگستری در طول ایام هفته، همکاری قضایی و مساعدت حقوقی با ادارات و چندین مورد دیگر در دستور کار مجموعه قضایی شهرستان قرار گرفته تا مردم و ادارات بدون واسطه نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند. 
وی در پایان یادآور شد: پرونده‌های زندانی‌دار، اعسار، دستور موقت و تامین خواسته در دادگستری هشترود خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today