نماد آخرین خبر

آتش‌سوزی در سوله‌های بازیافت لاستیک مهریز خسارت جانی نداشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آتش‌سوزی در سوله‌های بازیافت لاستیک مهریز خسارت جانی نداشت

ایرنا/ مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری مهریز گفت: آتش‌سوزی در چند سوله بازیافت لاستیک های فرسوده و مخزن 6000 لیتری سوخت در حومه این شهر مهار شد و خسارت جانی نداشت.

سید محمد حسینی، مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری مهریز اظهار کرد: آتش‌سوزی در چند سوله بازیافت لاستیک های فرسوده و مخزن 6000 لیتری سوخت در حومه این شهر مهار شد و خسارت جانی نداشت. 

وی افزود: این حادثه شنبه‌‍ شب در ابتدای شهر مهریز به کرمان جنب یکی از نمایندگی های خودروی مهریز اتفاق افتاد که ماموران آتش‌نشانی شهرستان بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام حادثه شدند.
وی ادامه داد: در محل حادثه 3 سوله با کاربری انباشت انواع لاستیک‌های مستعمل خودروهای سبک و سنگین و  مخزن‌ سوخت 6000 وجود داشت که در زمان حضور ماموران، به‌‌طور کامل دچار آتش‌سوزی شده بود.
مسئول واحد آتش‌نشانی مهریز با بیان اینکه شعله‌های آتش به‌ سرعت در حال گسترش و سرایت به‌ مکان های مجاور بود، گفت: نیروهای عملیاتی بی درنگ با استفاده از لوله‌های آب‌رسانی و تجهیزات کامل از چند سمت آتش را محاصره و با تلاش آن را خاموش کردند.
حسینی بیان کرد: علت وقوع حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است و آتش‌نشانان عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل را انجام دادند و سایر موارد نیز اطلاع رسانی می‌شود.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today