نماد آخرین خبر

پذیرش ۳۷۸ فوتی در آرامستان‌های قزوین

منبع
ايمنا
بروزرسانی
پذیرش ۳۷۸ فوتی در آرامستان‌های قزوین

ایمنا/ رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: دی‌ماه گذشته ۳۷۸ فوتی در آرامستان‌های قزوین پذیرش و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است.

سعید عظیمی‌صدر رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین اظهار کرد: خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان آرامستان‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، جهت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه این سازمان در دی‌ماه سال جاری ۳۷۸ متوفی را پذیرش کرده است، افزود: پایش متوفیان به تفکیک سن و سال و جنسیت آن‌ها انجام و مشخص شد اغلب افراد فوت شده در سنین کهن‌سالی بوده‌اند یا بیماری زمینه‌ای داشته‌اند.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با ارائه آمار ثبت شده از متوفیان، تصریح کرد: از کل تعداد درگذشتگان، ۲۳۳ نفر مرد و ۱۴۵ نفر زن بوده‌اند که ۲۲۰ نفر بالای ۶۵ سال سن داشته‌اند و طی این مدت ۲۱۵ متوفی نیز به حومه شهر قزوین و شهرستان‌ها منتقل شده‌اند که ۱۳۲ نفر مرد و ۸۳ نفر زن بوده‌اند.
عظیمی‌صدر با بیان اینکه کارکنان اداری و خدماتی سازمان همیشه آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند، افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای به‌کارگیری ابزار و امکانات لازم انجام می‌دهد تا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم با مشکل در دریافت خدمات مواجه نشوند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today