نماد آخرین خبر

۹۵ درصد تعهد اشتغال امسال در میامی محقق شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۹۵ درصد تعهد اشتغال امسال در میامی محقق شد

ایرنا/ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میامی از تحقق ۹۵ درصدی تعهد اشتغال ١۴٠٠ خبر داد و گفت: ۶٢۵ فقره از ۶۶٠ مورد اشتغال تعهد شده از ابتدای امسال تاکنون محقق شد.

ابراهیم غربا، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میامی با اشاره به تلاش دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در طرح های مختلف اشتغالزایی شهرستان میامی اظهار کرد: در راستای تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا ۱۶۹ طرح با ۲۲۹ نفر تثبیت اشتغال به بانک های عامل ارسال شد که به ۱۰۶ طرح به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال با ۱۴۴ اشتغال، وام پرداخت شد.
وی با بیان اینکه در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۸۶ درصد نسبت به سهمیه شهرستان امسال توسط بانک های عامل وام پرداخت شد، افزود: ۳۸۱ طرح به مبلغ ۳۸۸ میلیارد ریال با ۵۳۹ نفر اشتغال به بانک ها ارسال شد که به ۳۴۷ طرح به مبلغ ۳۷۳ میلیارد ریال با ۵۰۱ نفر اشتغال تسهیلات پرداخت شد.
غربا ادامه داد: از تسهیلات روستایی و عشایری مبلغ ۲۶۶ میلیارد ریال در راستای روستاها و ۱۰۷ میلیارد ریال نیز پرداختی دستگاه های اجرایی شهرستان بود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میامی گفت: ۱۸.۸ درصد از تسهیلات حمایتی نسبت به کل سهمیه استانی در این شهرستان پرداخت شد.
وی با اشاره به سهمیه ۲۰ درصدی این شهرستان در راستای اعتبارات مشاغل خانگی، افزود: ۳۲۲ میلیارد ریال سهم استان سمنان بود که ۶۴ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت. 
غربا تصریح کرد: تاکنون ۱۲۵ نفر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ ۴ درصد به ارزش ۷۱میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و از این تعداد ۴۸ نفر به مبلغ ۲۳ میلیارد ریال از این تسهیلات بهره‌مند شدند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میامی ادامه داد: حمایت دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نقش محوری در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی دارد.
وی گفت: توجه به مهارت آموزی افراد بیکار و نیز اشتغال خُرد و خانگی در ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان موثر است.
غربا با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها موانع زدایی ها، اظهارداشت: نقش تسهیل‌گری، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح شهرستان ضرورت دارد.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today