نماد آخرین خبر

کشف ۱۶ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف ۱۶ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل

ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف و ضبط ۱۶ تن نهاده دامی قاچاق از نوع کنجاله سویا در این استان خبر داد.

علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر دپوی مقادیر انبوهی کنجاله سویا اکیپی متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسان سازمان صمت و اماکن نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل موردنظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این محل مقدار ۱۶ تن کنجاله سویا قاچاق کشف و پس از تنظیم برگ گزارش، پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.  
وی اظهار کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
او بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
وی افزود: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today