نماد آخرین خبر

فوت 18 نفر بر اثر کرونا در استان اصفهان طی شبانه‌روز گذشته

منبع
مهر
بروزرسانی
فوت 18 نفر بر اثر کرونا در استان اصفهان طی شبانه‌روز گذشته

مهر/ بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کل موارد فوت‌شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۸ نفر بوده که ۱۶ نفر مبتلای قطعی و 2 نفر مبتلای مشکوک بوده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه تا امروز اول اسفند ماه تعداد 3093 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 1331 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۲۰۵ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
در حال حاضر نیز 1209 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۷۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.
همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.
کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸ نفر بوده که ۱۶ نفر مبتلای قطعی و دو نفر مبتلای مشکوک بوده‌اند.
همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۸۸۷ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۶۸ هزار و ۸۷۰ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.
از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۶۷۸ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۲۱۲ نفر فوتی قطعی و 6459 نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.
۱۳۲ هزار و ۲۳۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today