نماد آخرین خبر

2 پومسه‌کار پیشکسوت همدانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
2 پومسه‌کار پیشکسوت همدانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند

ایرنا/ سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲ پومسه‌کار پیشکسوت همدانی برای حضور در مسابقات جهانی که اردیبهشت سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود انتخاب شدند. 

علیرضا صفی زاده، سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: ۲ پومسه‌کار پیشکسوت همدانی برای حضور در مسابقات جهانی که اردیبهشت سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود انتخاب شدند. 

وی تصریح کرد: سکینه هوشنگی ماهر در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال و قربان دلشاد در رده سنی بالای ۶۵ سال موفق به کسب سهمیه تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی شدند.
وی اضافه کرد: یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲، اول تا چهارم اردیبهشت سال آینده در شهر گویانگ کشور کره‌جنوبی برگزار می‌شود.
صفی زاده خاطرنشان کرد: مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جمعه گذشته به صورت حضوری در فدراسیون تکواندو برگزار شد و کادر فنی، امروز ترکیب نهایی تیم‌ملی پومسه برای حضور در این مسابقات را اعلام کردند.
سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان از قطب‌های اصلی ورزش پومسه تکواندو است و در تمامی رده‌های سنی شاهد درخشش ورزشکاران استان در عرصه های ملی و بین المللی هستیم.
وی گفت: هدایت تیم ملی پومسه در گروه مردان را حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سیدحسین موسی‌نیا و علی سلمانی به عنوان مربی برعهده دارند.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today