نماد آخرین خبر

۳۰ درصد ورزشگاه اراک در اختیار هواداران قرار می‌گیرد

منبع
فارس
بروزرسانی
۳۰ درصد ورزشگاه اراک در اختیار هواداران قرار می‌گیرد

فارس/ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هوادارانی که موفق به دریافت بلیط نشده‌اند در منزل و در کنار افراد خانواده از طریق گیرنده‌های تلویزیونی، نسبت به تماشای این بازی اقدام کنند.

عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم آلومینیوم سازی اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر اقدامات لازم به منظور حضور تماشاگران با ظرفیت ۳۰ درصد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: طبق جلسات برگزار شده و نظر مساعد کمیته ورزش استان پس از تصویب در شورای تأمین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم سازی مکلف به فروش بلیط‌ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تأکید کرد: قطعا با غیرت و تلاش بازیکنان تیم آلومینیوم قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست و ان‌شاالله میسر خواهد شد.
حقدادی تصریح کرد: مشکلی برای حضور تماشاگران به منظور تماشای مسابقه فوتبال در روز دوشنبه‌ وجود ندارد.
وی با ابزار امیدواری از حضور چشمگیرِ هواداران و بدنبال آن موفقیت تیم آلومینیوم اراک، خاطرنشان کرد: از آنجا که ظرفیت ورزشگاه محدود می‌باشد، سعی بر این است که این بازی در یک یا دو پارک سطح شهر اراک به‌صورت مستقیم برای شهروندان پخش شود‌.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: امید می‌رود هوادارانی که موفق به دریافت بلیط نشده‌اند در منزل و در کنار افراد خانواده از طریق گیرنده‌های تلویزیونی، نسبت به تماشای این بازی اقدام کنند.

حقدادی با ابزار امیدواری از برگزار شدن مطلوب این رویداد مهم ورزشی، تاکید کرد: انتظار می‌رود فقط افرادی که موفق به تهیه بلیط شده‌اند در استادیوم حضور پیدا کنند تا این بازی بدون دغدغه برگزار و مشکلات و پیامدها و جرایمی متوجه باشگاه و ورزش استان نشود. 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today