نماد آخرین خبر

فرماندار جدید سنندج معرفی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
فرماندار جدید سنندج معرفی شد

فارس/ فرماندار جدید سنندج در مراسمی و با حضور مسوولان استانی کردستان معرفی شد.

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسوولان استانی کردستان، از خدمات یحیی نظری فرماندار سابق سنندج تجلیل و حسن عسکری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
عسکری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و مسوولیت سازمان بسیج فرهنگیان کردستان، فرماندهی سپاه بیجار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج را در کارنامه کاری‌اش دارد.
عسکری در این مراسم که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با قدردانی از از اعتماد استاندار کردستان و موافقت فرمانده سپاه بیت‌المقدس با ماموریت وی در دولت، اظهار داشت: مسوولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم استفاده کرد چرا که مردم ولی‌نعمت نظام هستند و هر جا مردم پای کار بوده‌اند معجزه‌ای آفریده شده است و مصادیق تاثیرگذاری آنها را در انتخابات و سایر عرصه‌ها مشاهده کرده‌ایم.
فرماندار شهرستان سنندج عنوان کرد: مسوولین با نگاه به داخل باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند.
وی عنوان کرد: با روی کارآمدن دولت مردمی و جهادی و خدمتگزار بارقه‌های امید در بین مردم شکوفا شده و این دولت نشان داده که پای کار است و برای شکوفایی جامعه و رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش می‌کند.
عسکری اذعان کرد: مدیران باید با روحیه جهادی و خدمتگزاری خود را نوکر مردم بدانند و از ظرفیت‌های خلاق و جوان استفاده در راستای شکوفایی و برطرف‌کردن مشکلات استفاده کنند.
وی عنوان کرد: سنندج با یک سوم جمعیت استان کردستان نیازمند توجه ویژه است که با حمایت مسوولان در پیگیری حل مشکلات راهگشا خواهد بود.
عسکری همچنین گفت: خدمات‌رسانی به مردم سنندج که ویترین استان است باید مورد توجه قرار گیرد و با سابقه خدمت در سطح استان و شهرستان با مشکلات سنندج آگاه هستم و به پشتیبانی استاندار و معاونین وی تغییراتی در سطح شهرستان و گام مثبتی در رفع مشکلات ایجاد خواهیم کرد.
وی گفت: افق دید ما رفع مشکلات مردم است که البته این نیازمند بهبود وضعیت و همراهی مدیران بالادستی و ایجاد زمینه است اگرچه ما در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
فرماندار سنندج، تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج و مناطق حاشیه‌ای، ساماندهی و خدمات‌رسانی به حاشیه‌نشینان سنندج، تلاش برای رفع بیکاری با افزایش تولید و رونق‌بخشی به کارخانجات و واحدهای تولیدی، پیگیری مشکلات روستائیان و جلوگیری از مهاجرت، اقدامات عمران شهری، بافت فرسوده، ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ، توجه ویژه به مطالبات روحانیون و ماموستایان منطقه، توجه به نیازهای جوانان در اشتغال، مسکن و ورزش، تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی سنندج و تقویت فعالیت انجمن‌های مردم‌نهاد را از اولویت‌های کاری خود در این شهرستان ذکر کرد.
وی عنوان کرد: امروز لباس مقدس پاسداری را از تن درآوردم اما در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که رسالت، روحیه و تعهد پاسداری را با خودم به مجموعه دولت ببرم و در آنجا هم پاسدار انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب که نوکری مردم و خدمت به مردم است را داشته باشم.

خدمت به مردم سرلوحه مسوولیت گذاشتم
فرماندار سابق سنندج در این مراسم اظهار کرد: حدود ۱۴ ماه توفیق خدمت به مردم در فرمانداری سنندج عطا کرد که شهرستان فرهنگ و اصالت و مرکز موسیفی جهان و مرکز مسجد و مناره است.
یحیی نظری افزود: در شرایطی این مسوولیت را پذیرفتم که مصادف با مهم‌ترین رویداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و اواخر دولت تدبیر و امید بود.
وی ادامه داد: در رفت و آمد دولت‌ها جابجایی مسوولیت‌ها صورت می‌گیرد اما هر جایی و در هر منصب و مقطعی فرصتی پیش آمده خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام.
نظری افزود: در دوران کرونا که مشکلات بیشتر آن متوجه بخش درمان بود، این بخش تلاش‌های وافری داشتند و بخشی از آن مباحث اجتماعی بود که به جامعه تحمیل شد.
وی تصریح کرد: مشارکت لازمه برگزاری انتخابات است و همه تلاش داشتند که این مهم تحقق پیدا کند در حالیکه فاصله‌گذاری اجتماعی نوعی تضاد با مشارکت مردم در انتخابات داشت که باید مدیریت می‌شد.
فرماندار سابق سنندج ادامه داد: با کمک مردم و همه دستگاه‌های اجرای هم بحث کرونا مدیریت شد و هم انتخابات سالمی برگزار شد.
وی همچنین گفت: در کنار مدیریت کرونا، از سایر مسوولیت در زمینه نظارت بر بازار و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان سنندج هم غافل نشدیم.

نظری اذعان کرد: هر چند شبانه‌روز تلاش کردیم مشکلات مردم حل شود اما در مقابل مردم سنندج شرمنده هستم که نتوانستیم آنچنان مشکلات آنان را برطرف کنیم و انتظارات آنها را برآورده سازیم.
وی با بیان شاخص‌های برجسته مدیریتی فرماندار جدید، گفت: آقای عسکری فردی دلسوز و آشنا به مسائل شهرستان است و این زمینه‌ساز موفقیت وی خواهد شد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online