نماد آخرین خبر

۱۵ هزار قروه‌ای در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۵ هزار قروه‌ای در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

ایرنا/ مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان قروه در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که این میزان بیش تر از سهمیه ابلاغی است.

عرفان مرادی، مدیرکل راه وشهرسازی کردستان اظهار کرد: سهمیه ابلاغی شهرستان قروه در نهضت ملی مسکن حدود پنج هزار نفر است در حالی که حدود ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر با مراجعه به سامانه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ۱۲.۲ هکتار اراضی ملی به محدوده شهر قروه افزوده شده است، گفت: این مقدار، زمین بخشی از متقاضیان مسکن ملی در این شهرستان را پوشش خواهد داد و برای بقیه متقاضیانی که ثبت نام کرده و بعد از بررسی‌های لازم به عنوان متقاضی موثر معرفی می شوند، در تلاش برای تهیه زمین هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: سهم استان بر اساس برنامه ابلاغی ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است اما در مجموع ۱۳۵ هزار و ۸۳۲ نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که شهرستان سنندج با ۴۵ هزار نفر بیشترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.
مرادی افزود: در مجموع از ثبت نامی‌های مراحل اولیه که تایید نهایی شده‌اند تاکنون هفت هزار و ۴۰۰ نفر واریز وجه انجام دادند که از این تعداد هم تاکنون برای پنج هزار و ۵۰۰ نفر زمین تامین شده است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online