نماد آخرین خبر

آرمان شهبازی شهردار مریوان شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آرمان شهبازی شهردار مریوان شد

ایرنا/ رئیس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: آرمان شهبازی شهردار سابق سروآباد با اکثریت آرای شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب شد.

آزاد بارخدا، رئیس شورای اسلامی شهر مریوان اظهار کرد: براساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران عملکرد و مدیریت شهری شهردار مریوان مورد قبول اعضای شورای اسلامی شهر مریوان نبود در این راستا جلسه طرح سوال از شهردار چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه بعد از طرح سوال از شهردار و پاسخگویی وی، در پایان اعضای شورای شهر مریوان از پاسخ شهردار قانع نشدند و با هفت رای شهردار استیضاح شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مریوان یادآور شد: بعد از استیضاح قاسمی پور، آرمان شهبازی شهردار سابق سروآباد با هفت رای موافق به عنوان شهردار مریوان معرفی و انتخاب شد.
وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی به عنوان نماینده مردم باید فردی دلسوز و خدمتگزار را برای مسوولیت مهم شهرداری انتخاب کند، تاکید کرد: در صورتی که شهردار جدید نیز نتواند انتظارات شوراهای اسلامی و شهروندان را برآورده کند و مدیریت شهری قوی نداشته باشد او نیز استیضاح خواهد شد.
جلسه معارفه شهردار جدید مریوان امروز در سالن جلسات شهرداری مریوان با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از معاونین شهرداری برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهردار سابق آرمان شهبازی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.
آرمان شهبازی، کارشناسی ارشد عمران، شهردار سابق هورامان و سروآباد، عضو هیات مدیره سازمان همیاری استانداری کردستان، کارشناس دادگستری، رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان سروآباد و همچنین در شهرداری هورامان و سروآباد فعالیت هایی در زمینه های عمرانی و توسعه و ایجاد رفاه شهری در کارنامه دارد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online