نماد آخرین خبر

دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی سیستان و بلوچستان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی سیستان و بلوچستان

صدا و سیما/ رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان، از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش داروی غیر مجاز می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تأمین امنیت در فضای مجازی یک صفحه اینستاگرامی با تعداد قابل توجهی دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی غیرمجاز می‌کرد، مشاهده شد. 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که با توجه به مستندات به دست آمده و اقدامات تخصصی شده، متهم شناسایی شد و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.  
سرهنگ کیخا با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود. 
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری  096380 مرکز امداد و فوریت‌های سایبری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند. 

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today