نماد آخرین خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خواستار حمایت بیشتر از هنرمندان شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خواستار حمایت بیشتر از هنرمندان شد

ایرنا/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: دستگاه های اجرایی باید با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هرچه بیشتر از هنرمندان و آثار هنری استان حمایت کنند.

سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: قم دارای ظرفیت های چشمگیر فرهنگی و هنری است و بدون تردید با انجام حمایت‌های لازم، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در این عرصه خواهیم بود.
وی از برنامه ریزی و اقدامات جدی برای تعامل و هماهنگی با هنرمندان استان خبر داد و افزود: تلاش کرده ایم تا هنرمندان قمی، مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را خانه خود بدانند و همواره تعامل دوسویه وجود داشته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اختصاص ۲ درصد از بودجه‌های هزینه‌ای دستگاه ها در حوزه فرهنگ و هنر در بودجه سال ۱۴۰۱ ، گفت: این اقدام ارزشمند می تواند در حوزه اقتصاد فرهنگ بسیار مؤثر بوده و امیدواریم در استان به خوبی انجام شود.
وی با بیان اینکه باید همه مردم و مسؤولان نسبت به کارهای هنری هنرمندان قمی آگاهی و آشنایی داشته باشند، بیان کرد: باید زمینه لازم برای خرید آثار هنری و بهره مندی هرچه بیشتر مردم از عرصه های فرهنگی و هنری را فراهم کنیم.
در این نشست که با حضور مدیران انجمن های فرهنگی و هنری استان قم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، شرکت کنندگان دغدغه ها، درخواست ها و مشکلات هنرمندان زیرمجموعه انجمن های خود را ارائه کردند.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday