نماد آخرین خبر

نرخ‌های جدید کرایه‌تاکسی‌های شهری اصفهان ابلاغ شد

منبع
ايمنا
بروزرسانی
نرخ‌های جدید کرایه‌تاکسی‌های شهری اصفهان ابلاغ شد

ایمنا/ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهر پس از تصویب مراجع ذی‌ربط به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

محمد پرورش، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را اسفندماه سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی‌ربط پیشنهاد داد؛ اما به جهت سیر مراحل قانونی، روند تصویب لایحه نرخ تا حدودی طولانی شد.
وی افزود: در نرخ‌های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تاثیرگذار بر نرخ بررسی و ارزیابی شد؛ همچنین برای نخستین‌بار در خطوط ویژه نظرات روسای خطوط نیز دریافت شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: برچسب نرخ‌های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی در اسرع وقت تهیه و توزیع می‌شود و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.
وی با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به‌صورت میدانی بر اجرای دقیق نصب برچسب نرخ‌های کرایه و دریافت آن نظارت می‌کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۵۵۱۰۰ و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.
پرورش خاطرنشان کرد: برچسب‌های نرخ کرایه به صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده خواهد شد.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today