نماد آخرین خبر

سرمربی تراکتور تا پایان هفته معرفی می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی تراکتور تا پایان هفته معرفی می‌شود

ایرنا/ نایب‌رئیس هیات‌مدیره باشگاه تراکتور گفت: مذاکره با ساغلام و 2 گزینه مطرح و سطح اول فوتبال اروپا در حال انجام است و تا پایان هفته سرمربی تیم انتخاب و معرفی می‌شود.

علی خطیر، نایب‌رئیس هیات‌مدیره باشگاه تراکتور، با تاکید بر تداوم مذاکره با ساغلام، اظهار کرد: همزمان با 2 مربی مطرح و سطح اول فوتبال اروپا نیز در حال مذاکره هستیم و یکی از این 3 گزینه سرمربی تراکتور خواهد شد.
وی با بیان اینکه مذاکره با 3 گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور در فصل آتی به صورت همزمان انجام می‌شود، تاکید کرد: بنا به نظر هیات مدیره باشگاه، کارگروه ویژه به منظور بررسی برنامه‌ها و شرایط این مربیان ایجاد شده که پس از جمع‌بندی موضوع و حصول توافق تا آخر هفته جاری قرارداد سرمربی تیم امضا می‌شود.
خطیر از هواداران خواست که به باشگاه اعتماد کرده و با صبوری، باشگاه را در رسیدن به اهداف تیم یاری کنند.
وی با بیان اینکه دغدغه و نگرانی به حق هواداران را درک می‌کنم، افزود: هدف هیات‌مدیره و مدیریت باشگاه اتخاذ تصمیم مناسب برای آینده تراکتور است تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ گذشته نباشیم و با قدرت و انسجام فصل را شروع کنیم.
گفتنی است پس از اتمام فصل بیست و یکم، باشگاه تراکتور از تمایل خود برای ادامه همکاری با ارطغرول ساغلام خبرداد که با توجه به درخواست افزایش مبلغ قرارداد از سوی ساغلام، این قرارداد تاکنون نهایی نشده و باشگاه تراکتور نیز همزمان با این سرمربی با چند گزینه داخلی و خارجی نیز وارد مذاکره شده است.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today