نماد آخرین خبر

زنجان، میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زنجان، میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج

ایسنا/ مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، از برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در زنجان خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی، مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه این رویداد بین‌المللی قرار است طی روزهای ۷ تا ۹ تیرماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شود، گفت: مسابقات مذکور قرار است با عنوان «جام غواصان دریادل» در زنجان برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه هتل پیام زنجان محل برگزاری این مسابقات خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به زمان برگزاری این مسابقات، این امکان وجود دارد که تعداد تیم‌های شرکت‌کننده افزایش یابد اما تا به امروز و طبق اعلام، چهار کشور عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ترکیه حضور خواهند یافت.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادی در زنجان می‌تواند نقطه عطفی برای شطرنج استان زنجان باشد، ادامه داد: تلاش شده است تا با رایزنی‌هایی که در رأس آن هیئت شطرج استان انجام خواهد داد، ورزشکاران زیادی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.
مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه تا به امروز نزدیک به ۸۰ ورزشکار برای حضور در این رویداد بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان‌های انگشت‌شماری موفق به کسب میزبانی چنین رویدادی شده‌اند، به همین خاطر این میزبانی می‌تواند نتایج درخشانی را برای شطرنج استان زنجان به همراه داشته باشد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره