نماد آخرین خبر

نصب گیت و راه‌بند در ۲۴ ورودی بازار بزرگ اصفهان

منبع
ايمنا
بروزرسانی
نصب گیت و راه‌بند در ۲۴ ورودی بازار بزرگ اصفهان

ایمنا/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه بازار بزرگ این کلان‌شهر دارای ۲۴ ورودی است،‌ گفت: با توجه به اینکه بارانداز اکثر کسبه بازار از 2 محور اصلی هندوها و قلندرها است، این 2 محور با به‌کارگیری نیرو و مابقی محورها با نصب گیت و راه‌بند جهت ایمنی‌سازی بازار کنترل می‌شود.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد: به‌منظور دست‌یابی سریع به حوادث و رفع آن توسط عوامل امدادی، محدوده‌ای در اطراف بازار در نظر گرفته شده است که در محور شمالی به خیابان عبدالرزاق، محور جنوبی به میدان امام(ره)، خیابان حافظ و سپه، در محور غرب به خیابان حکیم و در شرق به خیابان هاتف منتهی می‌شود.
وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه برای اطفای حریق و دسترسی نیروها و تجهیزات امدادی به مغازه‌ها تعیین شده است، ادامه داد: مسیر برای ورود آسان تجهیزات آتش‌نشانی، نیروی‌انتظامی و راهنمایی و رانندگی از ۲۴ ورودی باز شده است و همچنین پارکینگ‌های محله‌ها در زمان وقوع حادثه به صورت رایگان در اختیار عوامل فوق قرار می‌گیرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: بازار بزرگ اصفهان از محدوده میدان امام علی(ع) تا میدان امام(ره) به طول 8 کیلومتر است که به طور میانگین ۱۰ هزار مغازه در آن قرار دارد.
حق‌شناس تصریح کرد: دسترسی برای اطفای حریق مغازه‌ها در بازار دشوار است و با مشکلات زیادی در حوزه سد معبر مغازه‌ها و پارک موتورهای امدادی آتش‎‌نشانی در این محور مواجه هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بارانداز اکثر کسبه بازار از 2 محور اصلی هندوها و قلندرها است، این 2 محور با به‌کارگیری نیرو و مابقی محورها با نصب گیت و راه‌بند جهت ایمنی‌سازی بازار کنترل می‌شود.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today