نماد آخرین خبر

پلمب قصابی‌های متخلف در اهواز

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پلمب قصابی‌های متخلف در اهواز

صدا و سیما/ رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلمب ۳ قصابی متخلف در هسته مرکزی شهر خبر داد.

رضا حفیظی، رئیس اداره دامپزشکی اهواز در این باره اظهار کرد: در بازرسی کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی اهواز از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، ۳ قصابی متخلف در مرکز شهر پس از ارجاع به مراجع قضایی پلمب شدند. 
وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها و کاهش میزان فروش فرآورده‌های خام دامی، شاهد افزایش تقلب‌ها و تخلف‌های بهداشتی به ویژه در زمینه مرغ هستیم.
حفیظی ادامه داد: با افزایش آگاهی عمومی و تلاش بازرسان اداره دامپزشکی اهواز و همکار‌های میان بخشی شکل گرفته با مراجع قضایی، شاهد شناسایی سریع‌تر و برخورد‌های بازدارنده مناسب از سوی این مراجع هستیم که نوید بخش این است که فرآورده‌های خام دامی با کیفیت‌تر و در سلامت کامل به دست مصرف کننده برسد.
رئیس اداره دامپزشکی اهواز در پایان از شهروندان خواست به هیچ عنوان گوشت مرغ مورد نیاز خود را از مراکزی که قطعات مرغ را به صورت فله نگهداری و عرضه می‌کنند، خریداری نکنند و هنگام خرید قطعات مرغ از درج لگو سازمان دامپزشکی کشور و کد پروانه بهداشتی بهره برداری شرکت تولید کننده روی برچسب اطمینان حاصل کرده و به تاریخ انقضای محصول توجه داشته باشند.
گفتنی است؛ شهروندان هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی را می‌توانند به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

 

 

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today