نماد آخرین خبر

گروه سرمایه‌گذاری خارجی آتا در پایاب سد گیوی سرمایه‌گذاری می‌کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گروه سرمایه‌گذاری خارجی آتا در پایاب سد گیوی سرمایه‌گذاری می‌کند

ایرنا/ معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: گروه سرمایه گذاری خارجی آتا متعلق به کشور ترکیه در پایاب سد گیوی سرمایه گذاری می‌کند.

بابک خیاط رستمی، معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: تفاهم نامه تامین مالی سد گیوی به مبلغ دو هزار میلیارد ریال و شبکه پایاب گیوی به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال مبادله گردیده که پس از طی فرایند قانونی به مرحله اجرا درآمده و زمینه توسعه شهرستان گیوی را فراهم خواهد کرد.
وی اظهار کرد: پس از مبادله ۱۰ تفاهم نامه با کنسرسیوم ترکیه که با حمایت استاندار و هماهنگی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان انجام پذیرفت، نمایندگان گروه سرمایه گذاری و ساخت آتا از طرح سد و شبکه پایاب گیوی بازدید کرده و مقرر شد در این سد سرمایه گذاری کنند.
خیاط رستمی ادامه داد: طرح سد و شبکه آبرسانی گیوی از جمله طرح‌های منتخب برای تامین مالی خارجی در جنوب استان است که به خاطر پیشرفت فیزیکی، فعال بودن کارگاه و سنخیت با تجارب قبلی سرمایه گذار مورد توجه ویژه قرار دارد.
وی اظهار کرد: بخش آب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم نظیری است که با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی‌های این بخش، می‌توان شاهد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال‌آفرینی در این بخش بود.
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: سدها، تاسیسات آبی و آب‌های معدنی استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری هستند و شرکت آب منطقه ای اردبیل آمادگی دارد این ظرفیت‌های کم نظیر را برای اشتغالزایی و با راهکارهای بسیار مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today