نماد آخرین خبر

برق ۲۵ اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
برق ۲۵ اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

ایرنا/ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برق ۲۵ اداره و سازمان پرمصرف زیر پوشش این شرکت در استان خراسان رضوی امروز در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمانهای عمومی قطع شد.

سید مجید آزیز، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: ادارات و سازمانهایی که برق آنها امروز در خراسان رضوی قطع شده است در شهرستانهای نیشابور، سبزوار، قوچان، خواف، درگز، باخرز، تربت‌جام، کاشمر، گناباد،بردسکن، فیروزه، جوین و سبزوار فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: از آنجایی که لازم است مطابق مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ماه امسال، ادارات و بانک‌ها و سازمان‌های عمومی، مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند، لذا لوازم اندازه‌گیری این بخش از مشترکین به گونه‌ای تنظیم شده که در صورت عدم کاهش مصرف، از راه دور برق آنها قطع خواهد شد.
آزیز اظهار داشت: در همین راستا امروز برق ۲۵ دستگاه اجرایی منطقه زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قطع شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن دعوت از کلیه مشترکان به رعایت الگو و صرفه‌جویی در مصرف برق، به ویژه در ساعات اوج بار، ابراز امیدواری نمود با همکاری تمامی هم استانی‌ها بیشترین بهره‌مندی مشترکین از انرژی برق را شاهد باشیم.
تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۳ هزار کیلومتر است. تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر و طول شبکه در آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today

آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today