نماد آخرین خبر

کلاهبرداران 11 میلیارد ریالی در مشهد دستگیر شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
کلاهبرداران 11 میلیارد ریالی در مشهد دستگیر شدند

فارس/ جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری 2 متهم که از 2 شهروند 11 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در مشهد خبر داد.

سرهنگ علی بهرام زاده، جانشین رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی مراجعه و اذعان داشت، 2 فرد سودجو با جعل عنوان از وی کلاهبرداری کرده اند که پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی در بدو ورود اظهارات مال باخته را اخذ که نامبرده چنین عنوان داشت که از طریق یک سایت واسطه گر قصد خرید خانه ای را  داشته که طی هماهنگی با فرد آگهی دهنده به بنگاهی مراجعه و و در نهایت پس از جلب اعتماد اقدام به تنظیم مبایعه نامه و  پرداخت مبالغی جهت بیعانه به صورت کارت به کارت و نقدی کرده و روز بعد دیگر اثری از فرد بنگاهی و همکارش نبوده است.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس با توجه به اظهارات مال باخته و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند، 2 متهم را که قصد داشتند با دایر کردن بنگاهی دیگر اقدام به کلاهبرداری کنند شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند.
جانشین رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشاره این که 2 متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تاکنون 2 مال باخته که از آن ها 11 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است در این خصوص شکایت خود را مطرح کرده اند.
سرهنگ بهرام زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد که در زمان تنظیم قرارداد در بنگاه های معاملاتی حتما به هولوگرام و نیز شماره اختصاصی آن واحد در صنف مربوطه دقت کرده و ضمن تحقیق درخصوص احراز هویت مالک بنگاه از صنف مربوطه و همچنین فروشنده ‌از بنگاه معاملاتی کد ردگیری را درخواست و با استعلام از صحت آن اقدام به معامله خود کنند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today

آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today