نماد آخرین خبر

نخستین هتل ۵ ستاره اردبیل آماده بهره‌برداری است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نخستین هتل ۵ ستاره اردبیل آماده بهره‌برداری است

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: نخستین هتل ۵ ستاره استان در مرکز اردبیل آماده بهره برداری است.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: یکی از مطالبات اساسی گردشگران راه اندازی هتل پنج ستاره در استان اردبیل بود که این هتل در مرکز شهر اردبیل آماده بهره برداری است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به اینکه هتل یاکاموز پنج ستاره یکی از مجهزترین و استاندار ترین هتل های کشور است گفت: این هتل نقش اساسی در رونق گردشگری استان اردبیل خواهد داشت.
فلاحی می گوید: تلاش و همت سرمایه گذار مجموعه قابل تقدیر و قدردانی است که با همت جهادی این هتل را باحمایت مسئولان استان ایجاد کرد.
او بر راه اندازی هتل های پنج ستاره در استان تاکید کرد و گفت:باتوجه به اینکه اردبیل میزبان رویداد گردشگری کشورهای عضو اکو در۲۰۲۳است راه اندازی هتل پنج ستاره حائز اهمیت بود.
فرماندار اردبیل نیز گفت: این هتل ۵ ستاره در بهترین نقطه شهر در میدان قدس اردبیل و جنب بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل راه اندازی شده است که تلاش و همت سرمایه گذار مجموعه و میراث فرهنگی استان و شهرستان در این زمینه قابل قدرانی است.
سیدمحمد اعتماد گفت: این هتل به امکانات مدرن واستاندارد مجهز شده است و ظرفیت اسکان بیش از ۱۵۰ نفر را دارد.
او گفت: یکی از مطالبات اساسی گردشگران راه اندازی هتل ۵ ستاره در اردبیل بود که به زوری این امر تحقق می یابد و این هتل به گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه می کند.
فرماندار اردبیل اشاره کرد: راه اندازی هتل ۵ ستاره نقش اساسی در افزایش گردشگران داخلی وخارجی در شهرستان اردبیل خواهد داشت و توسعه گردشگری منطقه را به دنبال خواهد داشت.
شاهین خدامرادزاده، سرمایه گذار نخستین هتل پنج ستاره یاکاموز هم گفت: این هتل در ۱۲طبقه با زیر بنای ۷۳۱۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات ممتاز در حال افتتاح و بهره برداری است.
او گفت: هتل ۵ ستاره یاکاموز با خدمات اقامتی و رستورانهای سنتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، تالارهای چند منظوره، سالنهای همایش، سالن کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ روم سرویس در خدمت گردشگران داخلی و خارجی است.
سرمایه گذار هتل پنج ستاره اردبیل یادآور شد: ظرفیت اقامتی این هتل پنج ستاره ۱۵۰ نفر است که با تخت های اضافی ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را هم خواهد داشت.
خدامرادزاده از برنامه ریزی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در این زمینه با مراکز گردشگری همکاری لازم برای ایجاد زنجیره گردشگری انجام می شود.


آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today