تسنیم/ مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: ممیزی املاک و اراضی در افزایش درآمد شهرداری نقش بسزایی دارد و از ابتدای تیرماه کار ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس آغاز می‌شود.

وحید بارانی، مدیر درآمد شهرداری بندرعباس در این باره اظهار کرد: براساس ماده 9 قانون نوسازی و عمران شهری، کلیه مستحدثات و املاک در شهر بندرعباس می بایست ممیزی و برداشت شود.
وی گفت: آخرین ممیزی در شهر بندرعباس مربوط به سال 92 ـ 93 بوده است و در سال جاری پس از برداشت تصاویر هوایی که طی یک ماه اخیر صورت پذیرفته ممیزی بر همین مبنا آغاز می‌شود.
بارانی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایتمندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود: اجرای طرح ممیزی املاک باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس ادامه داد: به منظور بررسی دقیقتر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود که در اجرای این طرح نزدیک به 300 هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی شود.
بارانی گفت: 80 نفر نیروی ستادی و میدانی در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و مدت زمان اجرای این طرح 6 تا 8 ماه پیش‌بینی می‌شود.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today