ایرنا/ مسئول ارشد دولت سیزدهم در کردستان یکی از رسالت‌هایش را از نخستین روز فعالیت، گوش جان سپردن به درخواست ها و مشکلات و مطالبات مردم عنوان کرد و تاکنون هم به آن پایبند بوده است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان هر هفته یک روز را به شنیدن مشکلات مردم به طور حضوری یا تلفنی اختصاص می دهد و در شرایط سخت و با وجود مشغله کاری فراوان هم این روال را تغییر نداد و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت مستقیم و بی‌واسطه همچنان باپرجا است.
اگرچه استاندار همواره ترجیح می‌دهد به طور حضوری به درد دل‌های مردم گوش دهد و در بیش از یک سال اخیر هم بیشترین دیدارهای مردمی‌ او حضوری بوده است ولی به منظور راحتی و تسهیل کار و بهره‌مندی از ظرفیت سامانه‌های ایجاد شده از جمله سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) هرچند وقت یکبار این اقدام به طور تلفنی انجام می‌شود.
طبق اطلاع قبلی، استاندار کردستان امروز چهارشنبه در ساعت مقرر در مرکز سامانه سامد حاضر شد و به تلفن‌های متوالی شهروندان پاسخ داد و به یادداشت‌برداری از آنچه شهروندان مطرح کردند؛ پرداخت گاهی سوالاتی هم از آنها می‌کرد تا به طور دقیق در جریان مسایل و مشکلات قرار گیرد.
هرچند اعلام شده بود استاندار امروز به طور تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردمی است ولی جمعی از شهروندان در مرکز سامد استانداری حضور پیدا کرده بودند تا از نزدیک مشکل خود را بیان کنند.
زارعی‌کوشا هم زمانی را به گفت‌وگو با تعدادی از مراجعین حضوری هم اختصاص داد و دستور پیگیری سریع به درخواست‌های آنها و همچنین مواردی که به طور تلفنی مطرح شد را دادند.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online