معاون وزارت ورزش و جوانان :یک ریال هم بودجه نداریم"
بروزرسانی
به گزارش جهان به نقل از مهر، احمد رسولي نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در مراسمي که به مناسبت سفر وي به استان کرمانشاه در سالن همايش هاي تربيت بدني استان کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ مسئولين ورزش استان مبني بر اختصاص بودجه اي براي ورزش کرمانشاه گفت: هم اکنون هيچ بودجه اي براي هزينه کردن در بخش ورزش در اختيار نداريم.
رسولي نژاد گفت: تشکيل کارگروه بين نمايندگان مجلس و وزارت ورزش، برگزاري جلسات مشترک بين فراکسيون نمايندگان جوانان مجلس و ارائه راهکارهايي در اين جلسات از جمله اقدامات وزارت ورزش و جوانان بوده است.
وي افزود: از پيشنهاد هاي ارائه شده برخي مورد قبول واقع شده اند و برخي نيز جاي کار دارد که در مورد راهکارهاي عملي در اين پيشنهادات که قابليت اجرايي دارد بايد به جمع بندي برسيم.
وي ادامه داد: ملاقات با روساي هيئات ورزشي و مسئولين و نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد، روساي ادرات استان اعم از کرمانشاه و شهرستان ها، نمايندگان استان کرمانشاه و بازديد از مراکز و اماکن ورزشي استان کرمانشاه از جمله اهداف سفر من به استان کرمانشاه بوده است.
رسولي نژاد تشکيل سه کارگروه و جمع بندي نتايج براي رسيدگي در وزارت ورزش را از اصلي ترين اهداف خود در سفر به استان کرمانشاه عنوان کرد.
وي افزود: اين جلسات در راستاي تصحيح و اصلاح برخي از بخشنامه ها که ايراداتي به آن وارد است تشکيل مي شود تا پس از بررسي به نتايج نهايي دست پيدا کنيم.
وي ابراز خرسندي کرد از اينکه چهره هاي با نشاط شرکت کننده در اين جلسه هم چنان نشاط و پويايي خود را حفظ کنند و با پتانسيل هايي که در ورزش اين استان وجود دارد و همت و تلاش مسئولين به مشکلات فايق آمده و ورزش استان کرمانشاه را به جايگاه مطلوبي برسانند.