نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

ترامپ: آمریکا "پایتخت جهانی رمز ارزها" خواهد شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ترامپ: آمریکا "پایتخت جهانی رمز ارزها" خواهد شد

تسنیم/ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی اظهاراتی وعده داد که برنامه‌ای را معرفی خواهد کرد که این کشور را به پایتخت جهانی رمز ارزها تبدیل کند.

به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طی اظهاراتی وعده داد که برنامه‌ای را معرفی خواهد کرد که این کشور را به پایتخت جهانی رمز ارزها تبدیل کند.

وی روز پنجشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که در آن می‌گوید: بعد از ظهر امروز، برنامه خود را برای اطمینان از این که ایالات متحده به پایتخت رمز ارزهای جهان تبدیل خواهد شد، اعلام می‌کنم.

ترامپ در این ویدیو بدون مشخص کردن منظور خود از "آنها"، می‌گوید: "آنها می‌خواهند شما را خفه کنند. آنها می‌خواهند شما را از کسب و کار خارج کنند. ما اجازه نمی‌دهیم که این اتفاق بیفتد."

این پست شامل لینکی به یک پروژه مالی غیرمتمرکز موسوم به "ورلد لیبرتی فایننشال" بود که پسران او، دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ، اخیراً در حال تبلیغ آن بوده‌اند.

ترامپ جونیور قبلاً گفته بود که این پلتفرم با سیستم بانکی سنتی رقابت خواهد کرد. کانال تلگرام این پروژه به سرعت در حال جذب مشترکین است و تا روز پنجشنبه بیش از 53000 دنبال‌کننده داشته است.

ترامپ اولین نامزد اصلی ریاست جمهوری آمریکاست که کمک‌های مالی به صورت رمز ارز را پذیرفته است.

وی ماه گذشته در یک کنفرانس درباره بیت‌کوین به عنوان سخنران اصلی حضور داشت که در آن از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا 844 هزار و 600 دلار برای رزرو صندلی در یک میز گرد با او بپردازند.

ترامپ تأکید کرد که از نظر او رمز ارزها برای آینده آمریکا ضروری هستند. ماه گذشته، او متعهد شد که در صورت بازگشت به کاخ سفید اطمینان حاصل خواهد کرد که دولت آمریکا هرگز دارایی‌های بیت کوین خود را نمی‌فروشد و یک "ذخایر استراتژیک" بیت کوین ایجاد خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره