نماد آخرین خبر

قرص گین آپ اصلی و تقلبی+ معرفی سایت های برتر 

منبع
بازار
بروزرسانی
قرص گین آپ اصلی و تقلبی+ معرفی سایت های برتر 

بازار/  قرص چاقی گین اپ این روزها میان ورزشکاران، کودکان، بزرگسالان و افراد لاغر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این قرص ترکیباتی کاملا گیاهی و سالم دارد که باعث اثرگذاری روی اشتهای شما می شود.این محصول بسیار پروفروش که در کشور ترکیه ساخته می شود شامل مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و مغذی است که بصورت برگشت ناپذیر باعث چاق شدن شما می شود. در ادامه مطالب قصد داریم شما را کاملا با قرص گین آپ آشنا کنیم و تفاوت میان قرص گین آپ اصلی و تقلی  را بیان کنیم. متاسفانه اگر شما متوجه قرص گین آپ اصل و تقلبی نشوید، ممکن است سلامتی تان را به خطر بنیدازید.
اهمیت مصرف قرص گین آپ 
اگر تاکنون از این قرص استفاده ای ندارید و فکر می کنید مصرفش ضرورتی ندارد، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. این قرص با بیشتر کردن اشتهای شما باعث می شود تا وزن شما بالاتر برود و از حالت لاغر خارج شوید، رشد ماهیچه هایتان بخوبی انجام می شود و عضله سازی بهتر اتفاق می افتد.
اگر عکس قرص گین آپ اصل را مشاهده کنید و ترکیبات سازنده روی ان را بخوانید می بینید که انواع ویتامین های مفید و ویتامین های گروه ب در ساختش بکار رفته است. هر کدام از این ترکیبات اثرات خوبی روی بدن شما دارند، مثلا ویتامین های گروه ب که باعث می شود تا شما وزن بیشتری بدست بیاورید و سریع تر به اندام دلخواه خود برسید.
وجود سایر مواد مغذی مانند: زینک، فسفر، کلسیم، پتاسیم، جنسینک، پروتئین، فولیک اسید و غیره دلیلی برای اهمیت مصرف قرص گین آپ است.
مزایای مصرف قرص گین آپ
اگر در زمان خرید بتوانید قرص گین آپ اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید، می توانید پس از مصرف، شاهد رخ دادن اتفاق های زیر باشید:
1.چاق شدن یکسان تمام قسمت های بدن
2.مصرف مواد پروتئینی و ویتامین های ضروری برای بدن که در غذا وجود ندارد.
3.میل زیاد به خوردن غذا حتی در افراد بدغذا
4.احساس انرژی بیشتر و کاهش ضعف و بی حالی
5. جذب بیشتر و بهتر مواد مغذی در روده
6.افزایش وزن بدنی بدون جمع شدن آب در بدن و ایجاد ورم کاذب
7.بیشتر شدن میل جنسی
8.افزایش قدرتمندی
9.عمکلرد بهتر حافظه
1.حجیم شدن صورت و رفع چین و چروک پوستی
چگونه قرص گین آپ اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟
 قرص گین اپ اصل دارای مزایا و فواید زیادی برای بدن است درحالی که مصرف قرص تقلبی می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. پیش از خرید باید راهکارهای تشخیص قرص گین آپ اصل و تقلبی را بلد باشید تا در زمان خرید دچار اشتباه نشوید.
1.استفاده از بارکد بر روی محصول
تمام مکمل های اصل روی بسته خود دارای بارکد هستند. شما با استفاده از اسکنر گوشی می توانید استعلام محصول خود را بگیرید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.
اگر به اینترنت و گوشی هوشمند دسترسی ندارید می توانید از روش دوم استفاده کنید:
2.دقت به درپوش محصول
درپوش قرص گین آپ اصل و تقلبی با یکدیگر فرق دارند. قرص اصل دارای یک درپوش مرتب، الومینیومی و بدون خراش است در حالی که مدل تقلبی دارای درپوشی بی کیفیت است. همچنین روی درپوش اصلی باید اسم تجاری و برند تولیدی آن حک شده باشد. این روش ساده را در زمان خرید حتما استفاده نمایید.
3.کنترل آرم تجاری
لوگو یا آرم تجاری کی تواند یکی از راه های تشخیص قرص گین آپ اصل و تقلبی باشد. روی جلد محصولات اصل هولوگرام مخصوص به خود را می زنند که قابل کپی برداری نیست.
4.نحوه بسته بندی
ساده ترین و اولین تفاوت قرص گین آپ اصل و تقلبی در کیفیت بسته بندی قرص است. مدل تقلبی دارای بسته بندی نامرتب همراه با اشتباه املایی است.
اگر روی بسته بندی محصول آدرس یک سایت دیدید حتما آن را سرچ کنید تا به معتبر بودن آن اطمینان پیدا کنید.
5.عکس چاپ شده روی محصول
اگر عکس قرص گین آپ اصل را مشاهده فرمایید متوجه می شوید که عکس چاپ شده روی آن با نوع تقلبی کاملا متفاوت است. این روشی ساده برای تشخیص اصل بودن محصول است.
6.دقت به تاریخ تولید و انقضا
در زمان خرید حتما به کد شناسایی یا عدد LOT روی محصول توجه کنید. برخی از شرکت های معتبر سامانه ای برای کنترل کد درج شده روی محصول دارند که می توانید از اصلی بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.
8.قیمت قرص گین آپ
تعداد زیادی مکمل تقلبی و غیراصل در بازار وجود دارد که قیمت آن ها با محصول اصل تفاوت دارد. قرص گین آپ در داروخانه با توجه به فواید زیادی که دارد قیمت نسبتا اقتصادی داشته و اگر قرصی با این عنوان و قیمت کمتر پیشنهاد شک نکنید تقلبی است.
امروزه تقریبا 60 درصد از مکمل های تقویتی موجود در بازار تقلبی خستند که شما با مصرف آن به سلامت خود ضربه جدی وارد می نمایید.
9.طعم، بو و رنگ قرص گین آپ اصل
ابتدا قبل از خرید عکس قرص گین آپ اصل را از سایت معتبر تهیه کنید سپس قرص موجود را با نسخه اصلی مقایسه کنید. رنگ قرص گین آپ اصل،آبی فیروزه ای میباشد و هر رنگ دیگری دلیلی بر تقلبی بودن آن است. همچنین به بو و طعم قرص توجه کنید. اگر طعم تند، نامطلوب و خاصی داشت از مصرف آن خودداری کنید.
بطور کلی با بررسی روش های بالا می توان قرص گین آپ اصل و تقلبی را از یکدیگر تفکیک کرد. در پشت این محصول نام کشور مبدا و کارخانه اختصاصی آن حک شده است که با انگشت بخوبی قابل لمس است.و همچنین در وکیوم قرص مارک mj  باید قید شده باشید و 60 عدد قرص به صورت یک دست در یک وکیوم باشند در غیر اینصورت  فیک بوده و قابل مصرف نیست.
عوارض قرص گین آپ تقلبی
مصرف قرص تقلبی می تواند سلامت شما را تهدید کند، زیرا شما از ترکیبات موجود در قرص بی خبر هستید. ایجاد حساسیت، حالت تهوع، اسهال و استفراغ، مشکلات کبدی، مشکلات کلیوی، مشکل در سیستم ایمنی، احتمال مسمومیت و در برخی از موارد مرگ می تواند بدنبال مصرف قرص تقلبی رخ دهد.
همچنین برای اطمینان بیشتر می توانید به نی نی سایت مراجعه کرده و نظرات درباره قرص چاقی گین آپ را مطالعه کنید.
تهیه قرص اصل گین آپ
هیچکس نمی تواند عوارض غیرقابل برگشت ناشی از مصرف قرص را برای شما جبران کند. پس بهتر است برای خرید این قرص از فروشگاه های معتبر خرید کنید.
عطاری حاج محمد  ، باسلام ، دیجی کالا و عطاری آریا عرضه کننده انواع محصولات گیاهی و دارویی هستند  که از بهترین گیاهان در ساخت محصولاتش استفاده می کند. تنوع بالای محصول، کیفیت بی نظیر و مناسب ترین قیمت باعث شده تا این فروشگاه مشتریان زیادی را جلب خود کند. برای ثبت سفارش قرص گین آپ اصل کافی است به سایت عطاری مراجعه کنید و با خیال راحت محصول خود را دریافت نمایید.
نتیجه 
قرص گین آپ از مکمل های چاقی پرطرفدار است که خاصیت های دیگری برای بدن دارد. نفهمیدن تفاوت میان قرص گین آپ اصل و تقلبی می تواند عوارض جدی برای شما بوجود بیاورد. توصیه می شود قبل از خرید قرص گین آپ روش های بالا را بلد باشید تا خرید درست و مطمئنی انجام دهید. امیدوارم از خواندن مطالب بالا لذت برده باشید.

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره