نسکافه با طعمی جدید و طرحی نو در سومین نمایشگاه قهوه ایران شرکت میکند

آخرین خبر/ سومین نمایشگاه بینالمللی قهوه ایران از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه با حضور شرکت نستله ایران و معرفی محصولات جدید نسکافه در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار میشود.
این نمایشگاه، با تلاش انجمن قهوه ایران و با هدف توسعه زنجیره ارزش قهوه، تبادل دانش و فناوریهای نوین و ایجاد بستر همکاری میان فعالان این صنعت برگزار میشود. نستله ایران به عنوان یکی از اعضای رسمی انجمن قهوه ایران، در سومین نمایشگاه بینالمللی قهوه ایران حضور خواهد داشت.
طناز حسامی؛ معاون کسبوکار قهوه شرکت نستله ایران، در مورد حضور این برند در نمایشگاه قهوه ایران گفت: « این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تعامل مستقیم با جامعه تخصصی صنعت قهوه و مصرفکنندگان نهایی ما است. خوشحالیم که از طریق این نمایشگاه میتوانیم مخاطبان را با چهره تازه نسکافه آشنا کرده و مسیر تحولات جدید برند را از نزدیک معرفی کنیم. این تغییرات، بازتابی از استراتژی جهانی نسکافه برای بازآفرینی هویت بصری و توسعه محصول متناسب با ذائقه بومی است.»
در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با نسل تازه محصولات نسکافه به عنوان نخستین و بزرگترین برند قهوه فوری جهان آشنا میشوند. غرفه نسکافه در این نمایشگاه با محوریت «نسل جدید محصولات نسکافه؛ لذت طعمی جدید با طرحی نو» طراحی شده تا بازدیدکنندگان را با فصل تازهای از تجربه قهوه آشنا کند. نسکافه در فصل جدیدی از فعالیت های خود، تغییراتی در سه بخش اصلی ایجاد کرده است که شامل لحن جدید، ظاهر جدید و طعم جدید محصولات میشود. این تغییرات بخشی از استراتژی جهانی نسکافه است که بر سادگی، وضوح و ارتباط موثرتر با نسل جدید مصرفکنندگان تمرکز دارد.
در طراحی جدید، دایره قهوهای از لوگوی نسکافه حذف و اکسان نسکافه به عنوان نشانه تمایز برند برجستهتر شده است. نسکافه در راستای ارائه تجربهای متناسب با بازار ایران، برخی محصولات خود را با طعمهای جدید عرضه کرده است. این تغییرات براساس بررسی گسترده ذائقه مصرفکنندگان ایرانی انجام شده تا رضایت مخاطبان در تجربه نوشیدن قهوه ارتقا یابد.
برنامههای سومین دوره نمایشگاه
سومین نمایشگاه قهوه ایران، میزبان بخشهای کلیدی این حوزه، مانند تولیدکنندگان قهوه، برشتهکاران، واردکنندگان دانه سبز، کافهها و کافههای سیار، تجهیزات، خدمات و صنایع وابسته است و فرصتی را برای شبکهسازی در میان فعالان این صنعت فراهم میکند.
این رویداد میزبان برنامههای جانبی مختلفی از جمله مسابقه طراحی لتهآرت است. همچنین، برگزاری کارگاههای تخصصی آموزشی و بخش ویژهای با عنوان دهکده برشتهکاران (Roaster Village) که با حضور حدود ۳۰ برند کوچکتر همراه است، به توسعه کسبوکارهای نوپا و ارتقای مهارتهای حرفهای در صنعت قهوه کمک میکند. انجمن قهوه ایران با حمایت از این نمایشگاه، در تلاش است زمینه رشد صادرات و ارتقای استانداردهای تولید را فراهم کند.
سومین نمایشگاه بینالمللی قهوه ایران از ۲۰ تا ۲۳ آبانماه، هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار میشود. غرفه نسکافه در سالن E1، میزبان بازدیدکنندگان و علاقهمندان به محصولات این برند است.
/


















