سخنگوی دولت: تخصیص 2 میلیارد دلاری، گام نخست تأمین ارز واردات بود

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرده است که با توجه به معافیت‌های اخیر و رفع محدودیت‌های صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین می‌شود.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره