1
5
0
صدا و سیما/ فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرده است که با توجه به معافیتهای اخیر و رفع محدودیتهای صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین میشود.