ایسنا/ آمارهای منتشر شده از میزان فروش برندهای ژاپنی لکسوس و تویوتا در ماه گذشته میلادی نشان می‌دهد که لکسوس برخلاف تویوتا توانسته عملکرد موفقیت آمیزتری در بازار آمریکا داشته باشد.

تویوتا موتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود، در بسیاری از کشورها علی‌الخصوص منطقه آمریکای شمالی سهم قابل توجهی داشته و با عرضه مدل‌های جدید با قابلیت‌های منحصر بفرد سعی داشتند که نظر و رضایت مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کنند.

بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی statista، لکسوس به عنوان یکی از برندهای لوکس ساز زیرمجموعه تویوتاموتورز، در اکتبر سال جاری میلادی موفق شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته توجه تعداد بیشتری از مشتریان آمریکایی را به خود جلب کند و میزان فروش خود را افزایش دهد. این در حالیست خودروهای برند تویوتا نتوانسته‌اند به میزان فروش اکتبر ۲۰۱۸ دست پیدا کنند.

بر اساس نموداری که در این گزارش آمده است، می‌توان دریافت که در اکتبر ۲۰۱۸ میلادی، ۲۲ هزار و ۷۱۶ دستگاه خودروی برند لکسوس در بازار ایالات متحده به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال جاری میلادی که ۲۳ هزار و ۱۴۳ دستگاه بوده، افزایش یافته است.

همچنین این نمودار نشان می‌دهد که میزان فروش خودروهای تویوتاموتورز در اکتبر ۲۰۱۸، ۱۶۸ هزار و ۳۸۵ دستگاه بوده که نسبت به ماه گذشته میلادی معادل فروش ۱۶۵ هزار و ۶۴۴ دستگاه، کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.


ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید