برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

افت 1/5 میلیون تومانی ارزش سهام عدالت در 2 روز

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
افت 1/5 میلیون تومانی ارزش سهام عدالت در 2 روز

تجارت نيوز/ ارزش سهام عدالت روز شنبه هفته جاري ۱۷ ميليون و ۱۳۹ هزار تومان بود اما امروز به ۱۵ ميليون و ۷۳۱ هزار تومان رسيد.

اين يعني افت يک ميليون و ۴۰۰ هزار توماني ارزش سهام عدالت طي دو روز و اين افت در حالي است که قرار بود ارزش سهام عدالت به پاي ملک و زمين برسد.

ارزش سهام عدالت امروز دوباره با افت بيش از 4 درصدي به زير 16 ميليون تومان رسيد و ارزش سهم‌هاي بنيادين حاضر در اين سبد کاهش يافت.


ارزش سهام عدالت در روز ابتدايي هفته بيش از 17 ميليون تومان بود، اما ظرف دو روز، ارزش اين سبد يک ميليون و 300 هزار تومان افت کرد.
با اين حساب امروز ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش 9 ميليون و 439 هزار تومان و 30 درصد آن 4 ميليون و 719 هزار تومان رسيده است.
سهام عدالت  اين روزها نوسان زيادي را تجربه کرده است، در حالي که قيمت آن به 20 ميليون رسيده بود تا مرز 15 ميليون ريزش کرد و دوباره به 17 ميليون تومان رسيد اما امروز دوباره به کانال 15 ميليون تومان بازگشته است.
در حالي که قرار بود سهام عدالت پشتوانه مردم در بازار سرمايه باشد اما انگار افت ارزش اين سبد امري عادي شده است. نکته جاب ماجرا اين است که فروش سهام عدالت فعلا متوقف شده و مردم بيش از سه ماه است که در انتظار واريز پول سهام عدالت خود هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره